I物

i小物 玩奇技

2012年11月28日 ~~ 第288期 Face

講起 iPhone同 iPad配件,畀人感覺都係賣靚裝多過實用。不過 i系 gadget長出長有,新一代 i系配件,已經唔只靚仔咁膚淺,仲加入大量新奇功能。好似簡單一個膠殼,加個細喇叭 喺旁邊,手機音量就可能即時升呢。就連一個小膠兜都內有乾坤,拉開暗格即變身機座。件件身懷奇技,有內又有外。

膠笠小喇叭 Siliconetech Speaker Case


唔少錫機 user都好 buy膠殼,因為易拆易除又唔怕刮花手機。呢款專為 iPhone 5而設 嘅 Siliconetech Speaker Case,就有齊以上優點,仲 喺右下角加個小型喇叭,提升手機 speaker聲量。佢原理係響機底出聲位置,將膠殼稍為偷薄,形成一個小管道,將聲音集中 喺喇叭位爆出,所以外形較同類產品小巧得多。實試表現,聲量的確大 咗,但音效就有 啲拆,較適合間中同 friend一齊睇片就幾方便。
售價:$138( a)


喇叭位係個迷你出氣孔,並非內藏電子儀器。


掀開膠殼內部, iPhone speaker位置偷薄 咗,形成一條氣管,將聲音集中後,於喇叭位爆出,令音量提升。


唯一失色,係背面冇乜設計,比較簡單,唔算好靚。

3段變身 BlueLounge Nest


呢幾個 sharp爆細膠兜,放 喺書 枱擺萬字夾等小物絕對一流。最估唔到四方框面用上特別塑膠打造,令 iPad可以打平放 喺上面兼吸到實一實。嫌呢個角度唔夠好?原來佢內藏暗格,拉出後就係一個細支架,畀 iPad企定,一物三用。
售價:各$128( b)




拉開一個抽屜位,原來係個小小支架,個兜位又可以放雜物。


四邊 嘅膠框原來用上特別物料,平放部 iPad喺上面,就吸到實一實。

膠吸手機 BlueLounge Milo




好多皮殼都可以變身手機座,不過硬淨程度就認真一般。換做膠底座,帶出街又怕笨重。如果好似呢款 Milo咁,設計簡單又輕身,又有特別塑膠面盤,可以吸實手機,就有吸引力得多。雖然冇得校角度,但勝在裝拆容易,加番分。
售價:$128( b) 

彩色集線 BlueLounge Cable Drop




筆者張書 枱既有電腦線,又有手機充電線,唔勤力 啲整理,每隔一、兩日就會黐埋一團好混亂!如果有呢幾粒彩色線夾,將唔同電線分門別類,整齊之餘仲唔使成 枱只得黑黑白白,做起 嘢都特別醒神。
售價:$78(一包 6個)( b) 

無線傳輸 Aron Qbox




第 4代 iPad加快處理器,仲配埋個靚芒,睇相一流。不過要過相到 iPad,以前都要各買一個 SD咭、 USB手指轉插至得。唔想一手都係線,只要將呢個 Aron Qbox同 iPad用 WiFi連接,再插 SD咭或 USB手指入 Aron Qbox,就可以透過 iPad睇相。簡單一句就係 iPad嘅無線 card reader,用落方便。
售價:$530( c) 

Shop list:
a) ECT( 3188 0767)
b) Silicom( 2369 2525)
c)冠恒( 3619 6500) 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()