比劉華細 1年、 50歲的江華,記者一叫他擺 pose影相,佢即時就 chok出皇帝款。幾年冇見,江華霸氣依然,不過感覺佢比以前平和咗,佢話係因為近年與太太一齊加入基督教,學識放下,無需強求。

搜尋氣

江華屋企冇電視

2012年11月28日 ~~ 第288期 Face

近排高登仔又搞咗個「男神榜」,連幾乎列為失蹤人口的江華都有提名,高登仔話最愛佢做皇帝夠霸氣。上週三( 21日)江華更聯同陳庭威、潘志文、林韋辰組成「亞視 Big Four」喺 55周年深圳台慶晚會出現唱金曲,成為全晚悶騷的唯一亮點。
50歲的江華,由 86年入行拍電視劇,演得最多皇帝角色,又最愛扮劉德華,連劉天王都試過讚佢:「江華比劉華更劉華!」
8年冇拍劇的江華,近年間中同老婆麥潔文出外登台,曾話過唔再拍劇嘅華哥,現在甚至連電視都唔睇,更加唔知男神係乜!

今次組成「亞視 Big Four」係亞視嘅 idea,你問我點睇亞視?我覺得亞視唔係冇得救,佢以前都好風光。我覺得亞視第一件要做就係拍番劇,始終一間電視台要有自己製作嘅電視劇先似樣。我拍劇咁多年, ATV同 TVB都做過好耐,我明白電視台始終係賺錢行先,所以好多嘢都有限制,好似 04年喺 TVB拍添哥(李添勝)監製的《楚漢驕雄》,當時 cut咗好多 budget,有一場千軍萬馬嘅場面,點知出到嚟係我做「千軍」,秋官做「萬馬」,我明白電視劇的運作模式,只可以講每個人要嘅嘢唔同。


上週三( 21日)亞視深圳 55周年台慶,「亞視 Big Four」一出場就成為全晚亮點,亞視四大小生輪流唱劇集金曲,輪到江華獻唱時,台下反應最勁!


江華與麥潔文 92年結婚至今一直恩愛,近年兩夫妻間中外出登台搵銀,互相做對方助手,江華話出去做嘢順便可當度蜜月,一舉兩得。《蘋果日報》圖片

我兩公婆 𠵱家都唔睇電視,我哋屋企連電視都冇。電視台咁多年一直仲係同一個模式運作,所以後期想停吓。最怕係一啲好似白紙咁平咁冇嘢嘅角色!我 𠵱家做嘢為開心,邊間電視台搵我都 welcome,最重要係有好劇本及一班共同努力的團隊啫!
男神榜有我份?咩係男神呀?(即係好似女神的意思!)哈哈哈……網友抬舉我啫,我好少上網,唔知 𠵱家喺網上仲會提起江華。仲有人會懷念或討論我以前嘅劇集,我好開心,我知我對唔住啲觀眾,我都希望可以快啲同大家見面。


03年 TVB劇《九五至尊》, 𠵱家都仲有高登仔話要重溫,江華話拍呢部劇係可遇不可求,而當年江華與拍檔張可頤,亦憑此劇奪得當年的「我最喜愛的電視角色」。


04年江華拍畢《楚漢驕雄》後就冇再拍劇,,佢話有次喺《真經典》演唱會中,仙杜拉話:「你好自私,成日收埋自己唔出嚟,上天畀你咁好條件,唔應該係咁!」終於令佢有重出拍劇念頭。

採訪、撰文:魏紫嫦
攝影:鄭明川

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()