影大合照時,師兄好識做咁拎開個手袋,等老闆王維基坐低!好招呼到呢!

FBI

劉浩龍大太監上身

2012年11月28日 ~~ 第288期 Face

今年 6月,劉浩龍幫城市電訊 CTI拍《第二人生》,開鏡當日爆出「祖師戀」,師兄即時人氣急升,雖然個台仲未發牌,但眨吓眼套劇就煞科,仲搞埋慶功宴做宣傳。

當晚師兄當然又做 咗焦點, FBI即刻問佢記唔記得開鏡嗰日就爆出佢同祖兒拍拖啦,點知師兄扮傻:「唔記得……角色名都唔記得喇。」對住 FBI扮傻,但見到老闆就醒晒。師兄見到王維基行埋枱,師兄即識做拎走凳上面個女裝手袋,畀老闆坐個靚位。咁醒目,唔怪得氹掂天后啦。


呢晚師兄簡直係大太監上身,見到趙學而一樣識得讓座。禮多人不怪,師兄最叻。


見到前輩黃文慧,師兄又好熱情攬攬,上次 喺叱咤記招見到祖兒,又唔見你咁熱情 嘅?

撰文、攝影: FBI

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()