聽聞下年李蕙敏開騷,繼上次 YY concert試唱之後,今次由黎小田伴奏當係熱身囉,不過四面台都唔使唱 4次啩?

FBI

亞視台慶李蕙敏騎呢唱

2012年11月28日 ~~ 第288期 Face

《亞洲電視 55周年星光大典》 喺深圳體育館舉行,藝員好多,但唔係個個叫得出個名,成個騷有唔少騎呢位,除 咗「亞記 Big 4」陳庭威、潘志文、林韋辰同江華唱劇集歌外,叫做有個李蕙敏( Amanda)表演。

但 Amanda就好心做壞事,話說場地係四面台,佢可能想討好四面 嘅觀眾,竟然將哥哥嘅〈風繼續吹〉其中幾句連唱 4次,搞到唔少人包括 FBI都瞌眼 瞓,勁爆笑!


今次台慶,最貴門券賣$1,680。一開騷,王征已經話座無虛席。 FBI觀察現場的確幾爆,不過仲有 2成吉位囉。


唔係四大天王,係亞視四大小生,江華都算喇!陳庭威(左二)仲要戴黑超扮巨星……

撰文、攝影: FBI

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()