沈祖堯親民又玩得,好多中大生都知,不過見佢扮名畫《吶喊》造型 O嘴,都算少見。

U Spy

中大校長開 blog晒型樣

2012年11月28日 ~~ 第288期 Face

中大校長沈祖堯一向親民兼玩得,繼有 heart開學演辭叫新生每月讀一本課外書、識一位外地朋友、過一次校內團隊生活,被瘋狂轉發畀 like, 53歲嘅沈校長都好有心,學班明星藝人咁開 blog同學生溝通,之前有中大內地生辱罵港人係港狗,校長即刻喺 blog出文勸中港年青人要團結,仲好搞笑自貼讀皇仁中學時嘅舊相同大學跟同學去長城旅行相,睇真啲原來沈校長中學時面尖尖,着住吊腳褲加對小白襪,如果唔係男校,一定冧死女!




中學坐中間
讀皇仁時沈校長(紅圈)已經品學兼優,見佢可以坐班主任旁邊已可知在老師心中地位,加上佢一副認真 chok樣影班相,好有台型!


遊長城
為咗表示自己係撐中國,校長喺 blog內就自貼大學去長城旅遊,其實校長個樣有啲似王晶同志偉,超搞笑。


蘋果死忠
校長將自己用過的蘋果歷年產品大合照,明顯係專一蘋果迷,但自己卻在 blog中否認係其 fans,講都唔信!

撰文: U Spy
攝影:校園組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()