’12得棚骨
3個月急跌 30磅,剩番 84磅的 Mag上週五( 23日)現身 Eric Kwok和葉佩雯婚禮,冇晒 baby fat兼頸筋現形,而且臉色蒼白。

真面目

巨肺有難 匿埋 3個月 失聲厭食  84磅林欣彤:我食緊藥

2012年11月28日 ~~ 第288期 Face

兩年前選完《超級巨聲 2》後,小巨肺林欣彤( Mag)簽約英皇,又出碟又拍戲,聲勢大好。直至今年中, 22歲 Mag發現喉嚨生繭,即時停工休養。
靠把靚聲搵食的 Mag,自喉嚨生繭之後,再發現鼻膜出現問題,莫講話唱歌,連講說話都冇力。一心諗住放假養病,點知鬱到變情緒病,要睇心理醫生,據知林欣彤更出現厭食,由高峰期 115磅的肥妹仔急跌至 84磅。全面停工的她上週出席 Eric Kwok(郭偉亮)婚禮時,被問到失蹤近 3個月,她氣弱柔絲話:「我食緊藥!」

林欣彤身體一向麻麻,喉嚨生繭後,又發現鼻膜發炎,雖然已即時戒掉所有煎炸和刺激食物,但之前出碟拍戲日日捱夜,病情時好時壞,喉嚨不時劇痛,始終未能斷尾。


’10周身肉
Mag 20歲剛加入樂壇時,仍是 115磅肥妹仔,包包面加麒麟臂,周身肉。


V煞面
下巴尖到㓤手,再係咁瘦落去,過多幾個月,真係唔認得 Mag㗎喇。

急瘦 30磅


眼見事業起飛,但有病難醫的林欣彤擔心手停口停,搞到晚晚失眠。
知情人士說︰「其實祖兒介紹 咗個針灸名醫畀 Mag,喉嚨已經好番少少,但上兩個月又輪到個鼻,阿 Mag真係崩潰,成日無啦啦喊,又食唔到 嘢,身邊 啲朋友覺得佢係心理作用,佢又唔敢食,驚食錯 嘢。其實咁樣仲衰,搞搞吓開始有輕微厭食,瘦 咗成 30磅呀!」
上週五( 23日),匿埋 3個月的 Mag終於出關,出席 Eric Kwok(郭偉亮)和葉佩雯的婚禮,瘦剩 84磅的 Mag,除了塊面尖晒外,更現胸骨。本刊問她點解暴瘦, Mag冇晒氣力細聲話︰「我食緊藥……抗生素加類固醇,搞到有 啲副作用,食唔到 嘢!(係唔係有情緒病?)心情麻麻……遲吓會好 㗎喇,畀多少少時間我休息。」


許廷鏗陪求診
今年 8月, Mag被拍得出現在浸會醫院求診,許廷鏗全程陪住 Mag,之後仲陪她 shopping散心。


2日瞓幾粒鐘
處女碟錄音期間, Mag連拍 2套戲《起勢搖滾》和《 DIVA華麗之後》(圖), 2日先有幾粒鐘 瞓。

一月先復工




婚禮未散席,匿埋多月的 Mag先行離開,單拖搭的士到大圍曉翠山莊。據知,這幾個月, Mag要靠身邊的好友同渡難關,除了男友羅孝勇,還有許廷鏗和一班舊同學,輪流日夜班開解她。
本來,年尾是歌手搵錢的好時機,據知今年 Mag亦接了不少聖誕和倒數 show,但狀態未回,試過月初有個戶外騷演出,她亦要臨時缺席, Mag最少要唞多 2個月,到明年 1月才有限度復工。 

4/11月初甩底騷




本來 Mag要到大球場出席童軍活動,但最終臨時甩底,靠老友許廷鏗撐住場面。 

微博報平安


失蹤 3個月,無論 fans和傳媒都開始察覺,上週四( 22日), Mag出席 Eric Kwok的婚禮前一日,突然於微博報平安,更自拍瓜子面大特寫;而婚禮當晚, Mag亦去到大圍朋友家繼續心理治療,傾到凌晨 2點先夠喉。






23/11
婚禮未完, Mag已頂唔順早走,飛的到大圍搵 friend傾心事解鬱。

採訪、撰文︰娛樂組
攝影︰攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()