黃智雯心無雜念 星途打拚

有人為愛情放棄事業,亦有人認為事業比愛情更為重要!無綫小花黃智雯5年前在男友鼓勵下參選港姐,繼而進身娛樂圈,沒料工作時間顛倒令雙方漸生摩擦,即使多番挽救,惟這段感情最後仍要宣布certified。回復單身的她直言冇牽掛,可專心為事業打拚,故倘若再讓她重新選擇,也會毫不猶豫放棄感情!



黃智雯認為獎項是對藝人的一個肯定,所以都想擁有。

藝訓出身 曾選港姐

相信唔係好多人記得我係選港姐入行,記得嗰時自己冇咩勇氣,係媽咪叫我選,我一啲都唔熱衷,又驚當時男友唔鍾意,點知最後係佢鼓勵我參加,但喺選嘅過程入面心態好矛盾,首先自問唔係風頭人物,只係focus自己練習,我係傻到會諗唔好畀我贏,因為驚贏咗就要放棄感情,根本唔知娛樂圈係點,係咪唔可以拍拖呢?直到剩番一星期就總決賽,大家開始估邊啲係熱門,我都叫做係黑馬,可能嗰年好多舞蹈環節,本身有跳舞底,會比其他人pick up快啲,咁就多咗自信,直至當晚五強選三甲,喺宣布冠軍嗰刻,我不停同自己講,千祈唔好係我,最後得獎者係張嘉兒,我覺得係實至名歸,因為佢EQ好高。

落選感失落

完咗比賽之後我入咗訓練班,但開始好失落,見到當選幾個女仔扮到好靚去做親善,去見識,原來嗰種感覺係會好羨慕,自己就由零開始,會諗,如果攞咗獎嘅話可能會快啲得到知名度,喺個圈條路會好行啲,好在呢個心態好快調節到,冇幾耐公司亦安排我入劇組,正式展開演員生涯。


黃智雯希望接演更多不同類型的角色。

黃智雯為專心發展事業,忍痛與男友分手。

黃智雯於2007年參選港姐,亦打入五強。
重新選擇決定一樣

與此同時,工作時間開始日夜顛倒,同男友見面唔多,以前我係會用大半時間陪佢,但拍劇時間根本唔穩定,我唔可以丟低工作去玩,慢慢大家就有摩擦,加上家庭背景唔同,問題愈趨嚴重,雖然挽救過,但始終唔work,心諗一係唔做嘅啫!好矛盾,拖拉咗一段時間,我知道事業愛情唔可以共存,所以我做咗一個沉重決定,就係捨棄咗4年嘅感情,將重心放喺事業,係殘忍,但其實我冇得揀!

冇拖拍嘅日子,我反而覺得如釋重負,可以更加專心工作,冇咁多牽掛,拍親熱鏡頭又唔驚對方唔開心,冇雜念可以更加專注角色,所以就算今日再畀我揀,我都會毫不猶豫揀事業,我並唔係冷血,只不過覺得既然選擇演員呢條路,就應該全情投入,唔會畀其他嘢影響到,我享受工作帶畀我嗰分滿足感,所以犧牲兒女私情,我絕對無怨言,因為感情係雙方一齊去經營,互相配合,而唔係埋怨!

捧獎有信心

呢幾年我覺得自己都幾好彩,遇到好多角色有發揮機會,好似鵪鶉妹、關二嫂、美雪……到早前嘅泥水妹,對觀眾嚟講都有唔同感覺,見到大家討論,無論批評或者讚賞,對我嚟講都係一個意見,最近被吹捧係今年「飛躍進步女藝員」大熱,受人讚賞當然開心,因為獎對藝人嚟講好緊要,係一個肯定,當然想攞啦!但都知道要有其他因素配合,不過對我嚟講,今年比往年信心大!

多謝潘嘉德捧起鵪鶉妹

唔經唔覺都入咗行5年,計計埋埋拍過好多套劇,雖然唔係第一女主角,但好多監製都好錫我,畀好多機會我發揮,好似潘嘉德,佢絕對係我伯樂,因為係佢搵我拍《搜下留情》,發掘咗鵪鶉妹,令觀眾開始留意我,後來我哋都keep住有合作,好似《On Call 36小時》、《巴不得媽媽》都係有發揮嘅角色,工作以外,我哋都會有定期聚會,大家關係亦師亦友,當遇到咩難題都會問佢意見。

採訪:影視組 

攝影:沈健程 

髮型:Warden Luk @ IL Colpo

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()